Fejlbeskeder ved en teknisk fejl på din konto

"A internal error has occurred, please contact November First support"

Denne fejlmelding skyldes som regel et brud på forbindelsen mellem NovemberFirst og det system du anvender. Dette kan forkomme når du forsøger at lave en betaling, eller ved login.

Fix: Opdater sitet og forsøg igen, eller luk ned for browser og forsøg igen.

 

 

 

 



"Input kunne ikke valideres"

Hvis der er en kommunikationsfejl mellem November First og dit bogføringsprogram, vil denne fejlbesked dukke op. 

Fix: Fjern integrationen till dit bogføringsprogram inde i din November First konto. Dette kan du gøre gennem at logge ind via vores portal app of ikke gennem bogføringsprogrammet. (https://app.novemberfirst.com/#/public)

Fjern integrationen for at siden aktivere den igen. 

For en mere detaljeret guide, følg dette link.




"Der opstod en fejl under behandling af din anmodning"

 

Denne fejlbesked kan opstå når der forsøges at acceptere Privatlivspolitik. Beskeden kan dukke op når man har trykket på Bekræft knappen.

Fix: Opdater websiden gennem at trykke på Ctrl+Shift+R eller gennem at trykke på F5 knappen. 



 

Når websiden fryser eller der ikke er nogen response. 

 

Dette kan komme sig af flere forskellige grunde men mange gange kan det hjælpe med at blot lukke siden ned, åbne et nyt faneblad og logge ind på kontoen igen. 

Hvis det stadigvæk ikke virker, kan du prøve at slukke for din computer og starte den op igen. 

 

 


"Din e-conomic opsætning er ugyldig. Gå til indstillinger og udfyld de manglende oplysninger."

image (13)
Denne fejlbesked opstår hvis ikke der er korrekt/manglende information i dine indstillinger fra Economic.

Her skal du tilgå indstillingerne fra menuen i Smartpay/economic og kontrollerer inde i indstillinger > Opsætning at der er korrekt information.

 

Hvis ikke dette er tilfældet, kan en mulig løsning være at genoprette forbindelsen mellem de 2 integrationer (Economic og Novemberfirst.)

Du kan læse mere HER hvordan dette gøres.