Oprette international betaling i portalen

Se hvordan du opretter en international betaling i November First portalen

Når du skal lave en betaling igennem November Firsts egen portal, skal du først og fremmest være logget ind på siden.

Her fra skal du vælge Betalinger ude i venstre menubar.

 

Her vil du blive mødt af nogle menuer som skal udfyldes.

Indtast informationerne som de står skrevet:

Modtager:
Gemte beløbsmodtagere: Her kan du vælge en gemt beløbsmodtager.

Modtagers navn: Indtast modtagerens navn/virksomhedsnavn

IBAN / Kon. nr. : Indtast modtagerens IBAN nummer/ konto nr.

BIC/ SWIFT: Indtast modtagerens BIC/SWIFT nummer.

Besked til modtageren: Skriv besked til modtageren.

Betalingsnotificering til: Skriv emails på dem der skal underrettes om betalingen, der kan skrives op til 3 email addresser på.


Modtagers adresse:

Skriv adresseoplysningerne på modtageren.

Gem beløbsmodtager:

Hvis du har brug for at denne modtager er en genganger, kan du gemme den ved at checke denne boks af.


Betaling:

Bankkonto: Her skal du vælge den bank du ønsker at benytte (hvis der ikke allerede er oprettet en, kan du gøre dette under "Kom godt igang" og vælg "Tilføj konto").

Beløb: Indtast det ønskede beløb.

Valuta: Vælg hvilken valuta der skal betales i.

Betalingsdato: Hvilken dato du ønsker at betalingen skal ske.

Din reference: Reference til din egen bank.

Send notifikation til min egen mail: Hvis du checker denne boks af vil en mail omkring denne betaling blive sendt til dig.

Betal modtagerens gebyrer: Check denne boks af hvis du står for at betale gebyrer for modtageren.

Euro SEPA Same-day (cut-off 12:30): Hvis din betaling skal ske samme dag, dette er dog kun anvendeligt med EUR.

 

Til slut skal du blot bekræfte betalingen og så vil den blive sendt.

 

Hvis du har valgt SEPA Same-day, vil du blive bedt om at gå i din netbank for at lave overførelsen med det samme.
For at spare tid har du mulighed for at hente en bankfil.