Leverandørbetaling ikke oprettet

I denne artikel kan du læse hvorfor leverandørbetalingen ikke er oprettet i din e-conomic aftale, selvom betalingen er gennemført.

Er der ikke oprettet en leverandørbetaling i e-conomic, er årsagen en af tre følgende:

1. Kassekladden er blevet ændret

Hvis leverandørfakturaen bliver betalt som en kassekladde og fakturanummer eller bilagsnummer bliver ændret efter betalingen er blevet oprettet og godkendt, er det ikke muligt at oprette leverandørbetalingen.

2. Betalingen er ikke oprettet via e-conomic integration eller Smart Pay

Hvis leverandørfakturaen er betalt manuelt via November First Portalen eller via en partner integration, som ikke er November Firsts e-conomic integration eller Smart Pay, er det ikke muligt at oprette leverandørbetalingen.

3. Leverandørinformationerne er blevet slettet

Er leverandørinformationerne på den leverandør som betalingen skal sendes til, blevet slettet efter at betalingen oprettedes, vil der ikke  genereres en leverandørbetaling når betalingen er gennemført.

Du kan læse mere om, hvornår der automatisk oprettes leverandørbetalinger her.