Brugerroller i November First er forskellen på brugertyperne?

Få overblik over brugerroller, hvordan du tjekker din rolle, og hvordan godkendelse af betalinger fungerer.

I November First findes der to typer brugerroller, som afgør hvilke funktioner du har adgang til i portalen:

1. Administrator

Som administrator har du:

  • Adgang til Konto og Apps & Integrationer i menuen

  • Mulighed for at godkende betalinger, hvis godkendelse er aktiveret

  • Mulighed for at oprette og godkende betalinger i samme flow, hvis du selv opretter dem

  • Mulighed for at oprette og administrere andre brugere (gennem kontakt til November First)

En virksomhed skal altid have mindst én aktiv administrator.

2. Bruger

Som almindelig bruger har du:

  • Mulighed for at sende betalinger til godkendelse, hvis godkendelse er slået til

  • Mulighed for at oprette og gennemføre betalinger direkte, hvis godkendelse er slået fra

Betalinger der oprettes ígennem en partner integration som f.eks Smart Pay, altid kræver godkendelse af en administrator uagtet kontoens indstillinger for godkendelse.

🔍 Er du i tvivl om din rolle?

Du kan nemt tjekke din brugerrolle i kundeportalen:

Hvis du kan se Indstillinger og Integrationer, er du administrator.


🔍 Er du i tvivl om virksomhedens godkendelses indstillinger?

Klik på Indstillinger og herefter Overførselsservice og Godkendelse

Herefter vil du enden se om Godkendesle er deaktiveret eller aktiveret

Hvis Godkendelse er aktiveret, kan du se om en betalingsgodkendelse kræver en eller to adminstratores godkendelse før betalingen gennemføres.

🧾 Hvad registreres på din bruger?

Hver brugerprofil indeholder følgende information:

  • Fornavn og efternavn

  • E-mail (unik identifikation)

  • Telefonnummer

  • Kreditgrænse (bruges ifm. betalinger)

  • Status (aktiv/inaktiv)

Kun aktive brugere har adgang til portalen og kan modtage notifikationer.