Fejlbesked "Input kunne ikke valideres"

Hvis du kommer ud for at du får denne fejlmelding, skyldes det at forbindelsen mellem e-conomic og November First er blevet forstyrret. Heldigvis er dette simpelt nok at rette op på.

For at rette op i dette kan du fjerne integrationen mellem e-conomic og November First. Integrationen kan findes ved at logge ind via vores portal app og ikke igennem regnskabsprogrammet.

Fjern integrationen og aktiver den igen, du vil blive påkrævet at oprette forbindelsen mellem de 2 produkter igen. 

 

Læs følgende guide for at se hvordan du gør: 

Først og fremmest, login via vores portal. (https://app.novemberfirst.com/#/public)

 



Her efter vælg Integrationer.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Her inde vil du få en liste over de integrationer du har installeret/ har adgang til.
Her vil din e-conomic være aktiveret.

Du skal deaktiverer den. 


Når du har deaktiveret vil en lille popup vise at dette er fuldført.

Det næste du skal gøre, er at aktiverer din integration igen, dette gøres ved at holde musen hen over din Visma economic integration og klikke på aktiverings knappen til højre.

Når dette er gjort vil du blive bedt om at lave opsætningen af NovemberFirst til din e-conomic igen.