Der kan være flere grunde til at din betaling ikke dukker op til godkendelse inde i Åbne poster.
Vælg betalingstype
Hvis der mangler korrekt betalingstype i leverandørkortet inde i e-conomic, vil betalingen ikke dukke op under Åbne poster. Betalingstyperne der understøttes er girokort af typen +71, +73, +04 eller +75, Bankoverførsel og IBAN.
Udvid datoperioden
Du kan også prøve at udvide datoperioden i søgekriterierne inde i Åbne poster for at se hvis betalingen dukker op.
Bogfør leverandørfakturaen eller 'Medtag kladdeposteringer'
Hvis leverandørfakturaen ikke dukker op i Åbne poster kan det være fordi den ligger i en kassekladde og ikke er bogført inde i e-conomic. Prøv at sætte flueben for ruden der hedder 'Medtag kladdeposteringer' inde i Åbne poster og de af dine fakturaer der ikke er bogførte og ligger i kassekladden vil dukke op.
Du kan også gå til kassekladden i e-conomic og bogføre fakturaen hvis du ved at den ikke er bogført og den ikke dukker op i Åbne poster.
Medtag kladdeposteringer:
Bogfør posteringer fra kassekladden i e-conomic: