Der kan være flere forskellige årsager til at din betaling er blevet afvist.
Årsagerne kan for eksempel være:
BENE BANK FORKERT MINDRE CHGS = angivet Bank er forkert
AC04 - ClosedAccountNumber = Kontoen er ikke længere aktiv
PY01 - UnknownBICInRoutingTable = Forkert BIC-kode
SOM BENE NAVN OG KONTONUMMER MISMATCH = Uoverensstemmelse i oplyste betalingsoplysninger
mm.
DA ENDELIG KREDITKONTO MANGLER = Manglende kontonr. eller IBAN
BENEBIC OG IBAN MISMATCH = Mismatch i BIC/IBAN
MISLYKKET BETALING RETURNERET I CLEARING = Ukendt årsag.
SOM LIDT ER BENE IKKE KUNDE HOS FINAL BENE BANK = Fejl i skriftlige bankoplysninger.
SOM PER BENE FORESPØRGSEL LS CHGS = Modtager har afvist betalingen.
Ved yderligere spørgsmål er du velkommen til at kontakte os gennem vores chat funktion, på mail: support@novemberfirst.com eller telefon: +45 33 21 01 11