Ansøgt med forkert konto nr til Overførselsservice

Her kan du læse hvordan du opretter en ny ansøgning, hvis der er ansøgt med forkerte bankoplysninger til Overførselsservice.

Hvis der er fejl i oplysningerne på en bankkonto, tilknyttet din November First konto og der er oprettet en ansøgning på kontoen til Overførselsservice, skal denne konto deaktiveres og ansøgningen oprettes på ny.

Dette gøres ved at logge ind på virksomhedens November First konto og gå ind under Indstillinger og vælge Bankdetaljer.

Klik på den grønne toogle for at deaktivere bankkontoen med de forkerte oplysninger.

Du vil nu se, at bankkontoen er blevet deaktiveret og skal klikke på Tilføj bankkonto, for at tilknytte bankkontoen med de rigtige oplysninge.

Udfyld felterne med de rigtige oplysninger og klik på Gem.

Du vil nu se en besked i bunden af skærmen, om at bankkontoen er tilføjet. Herefter bliver du mødt af en pop-up, hvor du skal klikke på Ansøg, for at ansøge om en Overførselsservice aftale til bankkontoen.

Du vil herefter bliver stillet videre til indstillingerne for Overførselsservice og godkendelse. Her skal du kontrollere at det er den ny tilføjet konto der er angiver under Bankkonto og klikke på Ansøg.

Der vil nu komme en pop-up, hvor du skal bekræfte at ansøgningen skal oprettes ved at klikke på Send. Når du klikker på Send vil November First automatisk oprette ansøgningen hos Overførselsservice.

Du vil nu se en besked i bunden af skærmen om, at ansøgningen er oprettet. Du vil også kunne se et "Ansøgt" ikon, ud fra den nye bankkonto.

Bemærk der kan gå op til 30 min., før virksomhedens kontaktperson, modtager en systemmail fra Overførselsservice, om at ansøgningen er klar til underskrift.

Se her hvordan du underskriver ansøgningen.